2013. január 12., szombat

Az a bab


A bab jó! A babban sok a fehérje, rostok, lassan emésztjük meg, így nem leszünk olyan édesek mintha rizst, krumplit ennénk. Cukorbetegeknek is tök jó, mert nem emeli meg hirtelen a vércukor szintet. Van benne B1 vitamin, folsav és magnézium is. Még több babinformáció itt.

A babot éjjelre be kell áztatni, és az áztatóvíztől másnap el kell búcsúzni, így kevéssé lesz gázos a helyzet :). Minden babos recepthez kell egy kis köménymag is.  

Három babos étel következik, amiket mostanában sokat készítettem.

Ricset vagy azaz egyszerű sólet V

Fűszeres Eszternél találtam rá a receptre, három változtatás történt: libacomb, libazsír és tojás nem került bele.

Részeges bab V (tejföl és sajt nélkül)

Kicsi Vútól származik, gyakorlatilag egy az egyben másoltam. Pasik imádják!

Chili sin carne V

Az eredeti recept a Nosalty.huról való. Változatás itt csak annyiban történt, hogy hozzáadtam egy bögre gerslit. És tessék komolyan venni a kakaó vagy csoki és fahéj hozzáadását, nem is tudnám elképzelni ezek nélkül. Általában konzervekből készítem, amikor kevés időm van. 

V=vegán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése