2012. március 18., vasárnap

Ezt ettem az elmúlt két héten...


Folytatom a hideg munkahelyi ebédek sorozatot.

Teljesen River Cottage Veg lázban égek, hirtelen felindulásból meg is rendeltem a könyvet, bármelyik pillanatban megérkezhet J. Hétfőre el is készítettem ezt a frittata-t, nagyon finom lett, sőt hidegen is kiváló. Sima sajt került bele, mert kecske nincs a közelemben.

Szerdán kétféle túrókrémmel ettem finom, friss kiflit. Az egyik tormás-céklás túrókrém Chili is vaníliától, a másik pedig répás túrókrém, amit csak úgy összedobtam. Került bele:
- 2 répa
- fél alma
- fél kocka túró
- joghurt
- szezámmag
- szerecsendió, kömény, só és bors

Estére is maradt, amit a párom így tálalt fel:

A háromszögek pedig bazsalikomos termelői sajt Etyekről (a Blahán lehet beszerezni).

Csütörtökön pedig a páromtól tanult brokkolis tésztasalátát ettem, de ezúttal pároltam a zöldségeket, nem pirítottam. Egy edény forró víz fölé tésztaszűróbe dobtam egy fél brokkolit, egy hagymát, egy kis csípős paprikát (mindezeket nagyobb darabokra vágva), és megpároltam. A kifőtt tésztával összekevertem, és jól megfűszereztem, majd rálöttyentettem egy kis olívaolajat.

Múlt hétfőn zabpelyhes cukkinifasírtot ettem rizzsel. Szerdán pedig a maradék rizsből pirított rizs készítettem céklasalátával. A pirított rizshez egy apróra vágott hagymát megdinszteltem, hozzáadtam felkockázott gombát és paprikát, amikor ezek megpuhultak, ráborítottam a rizst majd két felvert tojást, és addig kevergettem, amíg a tojás megszilárdult.

Jövő héten is jönnek a hideg étkek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése